Susamtanesi34 2 yaşındaki oğlumda 1 haftadır geçmek bilmeyen ishal, kusma salgın var sanırım banada bulaştı gözümü açamıyorum çok kötüyüz yakalanan var mı arkadaşlar
Boncuk1421_ Susamtanesi34 bizimde öyleydi salgın varmış ishal kusma 9 aylık bebeğimde bende kardeşimde bulaşıyor ama uzun sürmedi doktora gittik damla verdi 3 güne düzeldi .ben bi gün kusma ishal oldu sonra düzeldim . Kızımda öyle bol su içirdim muz patates haşlaması verdim .doktor dedi yakım zamanda böyle biriyle görüştünüz mü kaynım öyleydi kızımı sevdi kızımdan bana
Baby_Mila Susamtanesi34 Daha çok sıvı kaybı olmadan gidip bir serum alın sizde bebeğinizde hemen toparlarsınız inşallah suyu kaynamış içirin hazır suda olsa birde probiyotik kullanın
30undabiranne Susamtanesi34 çevremde herkes rota olmuş ishal kusma. Dikkat edin bir doktora gidin rotadan şüphelendiğinizi söyleyin
Susamtanesi34 Baby_Mila ben serum aldımda çocuğa vermediler sıvı kaybından damar yolu açılmadı kan bile veremedik sadece dışkı verdik, doktor erikli su alın dedi, enterogermina probiyotik verdi kullandık bakalım bir kaç güne toparlanırız inşallah
Susamtanesi34 30undabiranne malesef bu ara baya salgın var o kadar pişmanım ki bebekken rota aşısı yaptırmadığıma
Brcfayrt Susamtanesi34 olanda olmayanda ayrı geciriyor canım bosuna pisman olma rota yaptırıp da bulasmayanı görmedim hafifde gecirmiyorlar ayrıca birebir aynı
30undabiranne Susamtanesi34 aşı olanda rota oluyor. Boşa pişman olma belki daha hafif atlatıyodur bilmiyorum ama alt komşumun oğluda rota aşısı olmuş 2sinide ama yinede rota oldu 10 güne iyileşti
Brcfayrt Susamtanesi34 18 aylık bebeğim bizdd öyleyiz 2 kere hastanede yattık serum verdiler rota pozitif oğlum cok kötü bir hastalık perisan oldu yavrum
Neslihan1903 Brcfayrt çok yanlış bir düşünce yeğenim rota virüsü oldu 2 güne atları benim bebeğim 6 aylıktı ona asla bulaşmadı bana bulaştı ben tel güne atlattım ve annesine bulaştı rota virüsü öyle hafife alınacak bir şey değil
Brcfayrt Neslihan1903 biliyorum ben kendimde cocuklen gecirdim bebeğimde yeni geçirdi bilgilendirmeniz icin sağolun ama ben tamamen bağısıklıkla alakalı olduğunu düsünüyorum herkesin doğrusu kendine
Kayrabebek Susamtanesi34 doktor rifatcanozturk bunun için bir kür paylaştı bak istersen Instagram dan
Hivay1256 Susamtanesi34 benim kızım da ishal yoktu ama öğürme halsizlik ateş vardı 3gun boyunca aralıksız uyuyordu 1 2 defa kustu doktor 1 sürü ilaç yazdı antibiyotik vermedim bugün 2 gündür iyi normal haline döndü
Brcfayrt 30undabiranne bende bundan bahsettim ama anlamak istemeyen cok benim oğlumda aşısızdı 6 gün sürdü 3 4 gün ağır seyretti sonrasında geçti tamamen bağısıklıkla alakalı bence aşılı olupta 10’gün geciren cocuğun bağısıklığı düsüktür bence