Benim oğlumda yapamıyordu sağlık ocağındaki ebe anne sütü alan bebekte kabızlık olmaz 5-10 hatta 15 gün bile yapmayabilir demişti. Fitilin amacı katı kakayı yumuşatıp dışarı çıkarması zaten. Ben 2 kez kullandım fitil şimdi kendi haline bıraktım. 10 gün sonra kendi yaptı. Şimdi 6 gündür yapmıyor ama bol bol gaz çıkarıyor bir huzursuzluğu yok. O yüzden fitil vermiyorum. Yine doktorumda huzursuzluğu yoksa katı kaka yapmıyorsa fitile gerek yok demişti