Bebeğim 3 gün oldu kakasını yapamıyor ve daha önce de fitille yapmıştı 4aylık bebeğim bu arada ve çok huzursuz şuan fitil de vermek istemiyorum zeytinyağı içirdim karnına masajlar yaptım hala huzursuz huysuz mama vermiyorum sadece anne sütü alıyor napcam bilmiyorum of bu durumu yaşayan var mı sürekli post açıyorum bu konuyla ilgili ama hala yapamadı çocuğum cuma günü kontrolümüz var o zamana kadar beklicem ama çok huzursuz kendini sıkıyor hep napcam bilmiyorum