Sareminel kiliclar baktım şimdi dediğiniz çaya o ürünün 2 çeşidi var galiba kuşburnu anason ısırgan rezene vs içinde bunlar mı var sizinkinde
Sareminel nagehanyorulmaz en iyisi dedikleri için bunu kullanıyordum bakalım tekrardan mama arayışına giricem o zaman 😕
Kemalinannesi Sareminel rica ederim canım oğlum da öyleydi doktor bu dönemde yapıyolar dedi şimdi yeğenim de aynısını yapıyo 3.5 aylık o da 😊
mutludilek [bilinmeyen] hayır arttırmıyor ben lactamil kullandım çayını ve sütlü içeceği var emziren annelere özel ondan içiyorum süt yapıyor kesinlikle
guvesra bu mamayı benim kızım da hiç sevmedi çok az içiyordu öyle olunca kilo alımı da çok yavaşladı. aptamile geçtik şimdi maşallah 2 katı içiyor artık
kiliclar [bilinmeyen] süt arttırmak için ben lactamil çaydan içtim iyide geldi bana onun hariçinde aptamil veriyorum mama olarak içiyor kızım halen 17 aylık
sbldmr123 Aptamili deneyin isterseniz, biberonu da değiştirin, öğün aralıklarını uzatın çok sık vermeyin büyüdükçe aralar açılacak