[bilinmeyen] süt arttırıcı olarak ben lactamil içtim çokda iyi geldi bana hem süt yapma hemde vitaminli bir içecek olduğu için kendimi daha dinç hissettim, birde mama olarak aptamil içiyor benim kızım uzun zamandır şuanda 17 aylık çok şükür yaradı da