NinovaLemi tam 7 buçuk aylık bebişimlr kendi arabamızla 12 saat yol gittik. Tabi ben arkaya onun için yatak vs hazırladım sevdiği oyuncaklar atıştırmalıklar vs hazırlamıştım. Birde seste uyumayı sever müzikte vs uyuyordu. Ama biz akşam saatlerinde yola çıktık ve yolun tamamında uyudu neredeyse gece olduğu için. Zorlukları elbette oldu. Mama yap, biberon yıka,altını al, bunlar oyaladı bizi çok durduk yolda. Gece yolculuğunda sıkıntı çekmedik. Tam bir yaşında 6 saat annemle birlikte otobüs yolculuğu yaptık burnumuzdan getirdi. Ayakta sallanarak uyuyor. Otobüste çok sıkıntı yaşadık. Asla uyumadı çok ağladı vs. Otobüs çok zor oöuyor bebekle. Yanınızda tanıdıklarınız varsa bi nebze hafifliyor yükünüz. Yinede zor tabi