Merhaba güzel anneler;
5 buçuk aylık bir bebeğim var. Temmuz ayı için tatil planımız var. Şuan bize hem bütçe hem de zamanlama olarak uyan 2 yer var. Biri havaalanına 3 saatlik uzaklıkta diğeri de tam emin olmamakla beraber baya uzak kalıyor. Otobüsle direkt ulaşım sağlayabileceğimiz lokasyonlar. Bebeğim 8 aylık olmuş olacak. Otobüste rahat eder miyiz 12 saat, uykusu nasıl olacak, normalde mutlu bir bebek ama bunalıp çok ağlar mı kafam çok karıştı. Tek gidecek olsak araba kiralardık ama 3 aile olarak gitmeyi planlıyoruz. Bebeğiyle otobüs yolculuğu yapan anneler fikir verirse, öneride bulunursa çok mutlu olurum. Siz neler yaptınız süreci nasıl rahat atlattınız