Benim kızımın 22 aylık kapandı .Doktorumuz gelişiminde hiç bir sıkıntı yok hiç bir şey olmaz dedi Hatta örmek verdi. 30 yaşına gelmiş hala bıngıldağı kapanmayan biliyorum dedi.Kas gelişiminde beyin gelişiminde sıkıntı yoksa hiç takılmayın kapanmasa benim kızımın kapanmazdı doğduğundan beri çok açıktı .Hiç sıkıntı etmedim çünkü gelişimi çok çok iyiydi ve hala çok şükür güzel bence sizde üzülmeyin