2cocuk_1anne_ homosapiens kızımın 1 yaş kontrolünde kapanmış tı Sanırım doğru zaman 1 yaşında kapalı olması Doktora sordun mu yada sağlık ocağı bakıyor genellikle ne dediler
homosapiens 2cocuk_1anne_ doktor Da 1 yaşında kapanması gerek genelde dedi çok az açıklık var damla yazdı kullanmaya başladık
homosapiens Melesss evet 1 yaşına kadar demişti oyuzden kestım şimdi farklı bir damla yazdı başka vitamınlerde var içinde
Melesss homosapiens o zaman sıkıntı etmeyin kapanır. Büyüklerimiz taş ne zaman derse o zaman kapanır diyorlar☺️ 18.aya kadar vaktiniz var 🌸
homosapiens 30undabiranne tesekkur ederım rahatladım cok sağolum bızım doktor 1 yaşında kapanmasını beklerız dedı korktum açıkcası