Uzaymekiii zaditen var şimdi bizde de ama iciremiyoruz bir türlü yaa diğer şurupları kendisi içiyor biz bunu babası tutuyor zorla ağzına döküyoruz geri atıyor 😌 ara ara burun akıntısı birde kesilmeyen öksürüğümz var onun dışında iyiyiz şükür de öksürük çok tikamaya başladı 😑