mka2020 kızım bu sene başladı kreşe bu aya kadar Eylül ayından beri hep hasta🤷🏻♀️ İşin kötüsü ekimde de oğlumu doğurdum evde minik bebek var yani ve o da hep hasta🤦🏻♀️ El ayak ağız hastalığı, influenza, göz enfeksiyonu, üst solunum yolu enfeksiyonu genel grip nezle salgını ne varsa geçirdi ikisi de🥲 yani maalesef kreşe giden çocuk hasta oluyor muhakkak. Eğer zor atlatıyorsa hastalıkları hiç göndermeyin derim ama normal geçiriyorsa bağışıklık kazandığını düşünerek gönderebilirsiniz🤷🏻♀️