Katun Aybersa ya biz ona yapıyoruz zaten birikim. Güvencesi olacak bi altını yok☺tam altını annem takmıştı zaten birde çeyreği var 😬
Alyaminel Katun Eşinizin ne düşündüğü de önemli bu konuda Ama ne olursa olsun bebeğimin altınını bozdurmazdim gelecek yıl için para biriktirip alırdım yada yan yana geldiğimiz bi zaman alırdım Madem kuyumcuda arkadaşınız çalışıyor indirimle de alabilirsiniz en az bin lira indirim yapabilir
maysa-19 Katun evet ben bı kere sormuştum küçük altinda yok ama takıda var demişlerdi.yanliz tek sorun taksit sayısı az olabilir her sene degisiyor ya bazen fazla bazen az oluyor taksit sayisi
maysa-19 Katun ben başka ilcedekine bile güvenmiyorum.bence interneti tercih etme.bizim burda var sadece ona giderim.annem yıllar önce bı yerden küçük altın almış.bozdurmak için başka yere gittiğinde laf arasında şu kuyumcudan aldım demiş.ordan alıp bozdurmaya gelenlerde sahte çıkanlar oldu iyi sana denk gelmemiş demişler.o yüzden birebir bildik yerden almak en garanti
Motattisemuittur Katun valla bence çiçek hiç sevmem ne yeniyor ne bişe bana da çiçek boşuna masraf gelir 😊 ama çok çoook ince düşünceliymişsiniz umarım en yakın zamanda dara düşmeden kolaylıkla alabilirsiniz 🌸
Naciye07 Ayyy annelerimize feda olsun ,ne kadar güzel dusunmussunuz.. ne zorluklarla büyüttüler bizi kimbilir ki hastaneye götürebilmek için yüzüğünü satmis diyorsunuz ..altın yerine konur ama annenin yüzündeki sevinç her şeye değer 🙏🙏🙏🥲🥲
Katun Naciye07 bendr tam olarak böyle düşünüyorum ya atla deve değil sonuçta☺bunun için bozmaya kıyamazsam çok saçma bi neden ile bozulucağına eminim