Katun Selam kızlar. Annem ben bebekken çok sevdiği bir yüzüğünü satmak zorunda kalmış beni hastaneye götürmek için🥲ve yakın zamanda annemin doğum günü. Ben o yüzükten alacam ama sorun şu ki şuan öyle bi bütçem yok. Yüzük 5 bin civarı. Borç alacağım kimsede yok tarihte yakın.Oğlumun altınlarından bozdurup almak istiyorum. Ben yaparım ona tekrar inşallah. Yani aklıma gelen bu sadece başka bi yol yok akıl akıldan üstündür gibi sizce ne yapayım?
Noname21 Katun daha minimal bir yüzük bakardım herhalde. Cocugun altinlarini bozdurmadan alabileceğim. Fikriniz güzelmiş ama bütçenize göre bir şey bakın isterseniz
dominantteyze Katun düşünceniz çok hoş . Ama şuan hala sevdiği bir yüzük mü acaba? Eğer tekrar yapabilicek durumum varsa belki bozardım. Ama ben olsam daha farklı bir hediye alırdım. Oglumun altınını bozmazdım. Daha makul bir hediye ..
elmaliturtam Katun düşünceniz çok güzel ama altınları bozdurma fikri sanki pek iyi değil gibi onları bebeğinin bir ihtiyacı acil durumu için bıraksan sanki daha iyi olur. Gümüşü var ise belki daha uyguna aynı yüzüğün ya da ona benzer gramı daha düşük bir yüzük, ondan bağımsız bütçenizin yeteceği başka bir yüzük olsa eminim annenizin hoşuna gider düşünceniz önemli verirken bu amaçla aldığınızı söylemeniz bile yeterli daha uygun bir yüzüğü.
Katun Noname21 Cocugun altinlarini bozdurmadan alabileceğim. Ah malesef işte çok ters bi döneme denk geldi. 2 yıldırda bir şey alamıyorum bu yıl almak istiyorum
Noname21 Katun siz bilirsiniz. Yani durumunuzu göz önüne alacak olursam ben altınların kötü gün için saklanması gerektiğini düşünüyorum. Yani açıp bir sey olur biraz kenarda dursa iyi olur annenize ne alırsanız alın sevinecektir bu bir çiçek olsa bile. He dogum gününde değilde az az biriktirin normal bir günde o yüzüğü yine alın
Noname21 Katun sizin yerinizde olsam dpgum gününde çiçek pasta alir giderim yada evine istediği bir eşya olabilir. Bir çerçevede torunu 8le resmi olabilir. Az az da biriktirir im bir kaç ay da birikir diye tahmin ediyorum. Normal zamanda da yüzüğü verirsiniz . Supriz olur daha güzel olur.
maysa-19 Katun takıda kredi kartına taksit yapılıyor diye biliyorum kredi kartin varsa taksitle almayı dusunebilirsin.
Katun Noname21 gidemem malesef farklı şehirlerdeyiz😐arkadaşım kuyumcuda çalışıyor ona aldırtıcaktım. Annem çiçek alınmasına karşı ya sevmez hiç boşuna masraf yapmayın diyo😬
Noname21 Katun sen bilirsin . ama durum kötü diyorsun hastane işi olur acil bir şey olur o zaman ne satacaksin. Bence satma gel sen beni dinle 😀
Motattisemuittur Katun valla bence çiçek hiç sevmem ne yeniyor ne bişe bana da çiçek boşuna masraf gelir 😊 ama çok çoook ince düşünceliymişsiniz umarım en yakın zamanda dara düşmeden kolaylıkla alabilirsiniz 🌸
Katun Noname21 ya doğumumda bileklik aldı bana 6 bin civarı oğluma tam altın taktı kendi birikimiyle. O yüzden bende bi an önce bi jest yapmak istiyorum açıkçası😐durum kötü değil ya sadece o bütçe para olarak yok tarih yakın olduğu için
Aybersa Katun canım ,daha geniş bir zamana sakla bu fikrini , durumunun düzeldigi bir döneme, oğlunun guvencesi onlar , hele ki bu dönemde 😏
Katun Aybersa ya biz ona yapıyoruz zaten birikim. Güvencesi olacak bi altını yok☺tam altını annem takmıştı zaten birde çeyreği var 😬
maysa-19 Katun evet ben bı kere sormuştum küçük altinda yok ama takıda var demişlerdi.yanliz tek sorun taksit sayısı az olabilir her sene degisiyor ya bazen fazla bazen az oluyor taksit sayisi