Ayaz2016Alya2022 Raupe Masallah Ben olsam dayanmazdim emzirirdim benim kizim gecen gün 5 Saat ilk kez uyumus diyorum kizim acikmistir Kilosu nasil ilerliyor Raupe
Batummm Ben çok uyandırıyordum vicdan yapıp, doktor bana çık kızmıştı 😀 şuan 2 ay 21 günlük olduk gece bazen 6 6.5 saat uyuyor 😀 uyuyarak büyüyor buna emin oldum.
Esse19 Bbilgilii evet veriyor hatta ben 2 saatte bir emzirmeme rağmen tıkanıklık 7kez yaşadım ama sonra dedim ki alışmak zorunda göğüslerde bi haftadır deniyorum 1 kere yine tıkandı ama pes etmicem her türlü tıkanıyor zaten
ozlem0501 Esse19 bizde sorun yaşamadık hatta doktorumuza sordum kendisi uyanmadığı takdirde uykusunu bölmeyin dedi ve şuan oğlum 3 aylık 7.500 kilosunda yani biz herhangi bir sorun yaşamadık
Gulceninannesi25 Esse19 2 ay 18 günlük doktor da dediğiniz gibi söylüyor uyandirmiyorum acıkınca uyanıyor kendisi gelişimi gayet iyi dedi doktor da hem özele hem devlete götürdüm aşı ic8n sağlık ocağına da gidiyoruz hersey yolunda sukur
Mehtap038 Esse19 ben kendı ne zaman uyanırsa o zaman beslıyorum 4,5 aylık.10 gıbı yatıyo gece 3 gıbı mama ıcıyor bırde sabah 7-8 gıbı.kendı ne zaman aglarsa ozaman verıyorum kılo alımı gayet ıyı
Cennet-Eserr Esse19 2 aya kadar düzenli besledim 2 aydan sonra hiç ellemedim bazen uyanırsa besledim uyanmazsa hiç ellemedim.