Ahh aynı sorun bende var kızım 4 aylık 2 3 saatte bir uyanmasın oturup ağlayasım geliyor bi sorunu varmişta uyuyormus gibi Allah korusun uyanana kadar basında bekliyorum sanırım hala çok acemiyim doktora bunu söylediğimde bana gülüp istersen uyandır beraber ağlayın demişti.😂 Uyandırmaya hiç gerek yok aslında gelişimi kilosu iyiyse ama biz anneler işte 🥲🥲