dikkatcokacemi bir kitapta okumuştum bir bebekte olan davranıs öğrenme kaybediliyorsa hemen doktorunuza başvurun diye bence içiniz de rahat eder hem. Bir de her otizm li cocuk aynı özellikte olmaz göz teması kuranda oluyor hatta cocukların yanında olanda yani cok farklı bir şey otizm öyle kolay bir şey değil valla bence herkes mutlaka bir şeylerden şüphelenmiş ve doktor a başvurmustur bende basvurdum