BuluttBey Disiplin düzeninde çocuğa bunu bu şekilde yapman uygun değil. Farklı bir şey denemek ister misin? Şeklinde olumlu mesajlar ulaşırken ceza sisteminde ‘Yanlış yaptın, hata yaptın ve sen kötü başarısız bir çocuksun’ mesajı ulaşır. Disiplin hayattaki doğru ve yanlışları çocuğun görmesini öğrenmesini sağlar..
ceza ise sadece yanlış ve hatalara odaklanmaktır. Disiplin çocuğu bir sonraki başarısına hazırlarken, ceza başarısızlığa odaklanmasına neden olur. Disiplin düşünülerek ortaya çıkarken, ceza ise kızgınlık ve öfkeyle ortaya çıkar. Yani ceza sadece annelerin verebileceği bi şeydir diye genelleme yapmanz hoş degil sizde bu algıda çıkın bence sağlıklı birey yetiştirmek için
Epifenomen-gkc bebegin arka damakalrona yerleştirmek derken nasıl oluyo