Zeynep_zumra çok rahat bir anneyim, ben de tek baktım bir Allah’ın kulu yardımcı olmadı eşimden başka gurbetteyiz ama öyle aman boğulur aman düşer aman şöyle olur evhamı yapmadım. İlkyardım öğrendim, boğulursa ne yaparım diye blw ile besledim 6 aydan beri çok nadir kendim besledim daha bir kere bile boğulma tehlikesi geçirmedi şükür. Doğru besleme tekniği yaparsanız eğer boğulmaz çoğu anne parçalı şeyleri direkt ağzına koyar bu yanlış bebeğin arka damaklarına yerleştirmek lazım ki çiğnemeyi yutmayı öğrensin.
Düşmesine kalkmasına da hiç takmadım tabii ki bebek bunlar düşecek etrafta tehlikeli olan ona zarar verebilecek ne varsa kaldırıp düzenledim düştüğünde yüzüme bakar öyle ani tepki hiç vermedim vermem de düşmekten de Korkmaz düşe kalka yürümeyi 10 aylık öğrendi.
Sizin evhamızın dozunu aşarsa bebeğinize fayda değil zarar verir. Bunlar bebek eninde sonunda düşecek kalkacak bir şeyler olacak 7/24 gözümüz üzerlerinde olamaz verdiğimiz tepkiler de onların durumlara karşı bakış açılarını şekillendiriyor.