TospikOglusum Eloo005 baktım harika otel bayıldım ve gerçkten çok.cok uygun.26 mayıs 30mayis arasına baktim 4gece 5gun 4800lu bir fıyat verdi .havuzları,denizi,içeriği harika zaten mavi bayraklı olması büyük arti
Eloo005 TospikOglusum çok iyi fiyat gerçekten evet çok memnun kalınmış tam bir aile oteli olmasıda çok çok iyi ☺️
TospikOglusum Eloo005 eşimle konuşup akşam alicam. Valla tatili rafa kaldimistim ıyiki posta girmisim çok teskkur ederim.balikesirdeyim yerde öyle uzak değil çok mutlu oldum 👍🤗😍
Eloo005 TospikOglusum Yaa çok mutlu oldum bizde Balıkesir ilçesinde yaşıyoruz o yüzden Kuşadası’nı seçtik 🥰 bebekle zor olmasın yolculuk diye 🙈 ne demek rica ederim 🥰
Busraalya58 Bbilgilii bebek arabayı seviyor bol bol uyuyor arabada biz rahat etmiştik Karadeniz gezisi yapmıştık 6 aylık bebekle
Yarenysra Busraalya58 bizde Mayıs’ta gitmeyi düşünüyoruz kızım o zaman 6 aylık olucak umarım rahat ederiz gittigimiz gibi donmeyiz ,, zorlukları oluyor mu
Yazannesi1 Sense Balayına Granada Luxury Okurcalara gitmiştik. Geçen yıl da Asteria Kremlin palace ikisi de çok güzeldi. Tabi şu an Granadanın fiyatları çook uçmuş ☹️
Ezhra Yazannesi1 bizde granada okurcalara aldık inşallah güzeldir:) belekle arasında cok fiyat farklı yoktu biz alırken 2 3 bin falan vardı ama denize ulaşım uzakmış sanırım orda bebeğim 3 buçuk aylık olcak o yüzden zor olur diye onu seçmedik. ☺️
Adakaybike Sense Geçen sene hamileliğimin son zamanlarına denk geldiği için tatile gidememiştik bu sene nasipse bebişimizle düşünüyoruz Marmaris’e gidiyoruz 2 senedir eylül aylarında ve gerçekten çok güzel Marmaris’i çok seviyorum gittiğimiz otel Gölmar Beach Hotel’di Tavsiye ederim 🌸
Gamze8596 Sense 4.5 aylık bebeğimle bu ayın sonunda beleğe gidiyoruz 🥳 uyku sevmez, arabada bazen uyur bazen uyumaz ama şu anda bunları düşünmüyorum hem ona hem bize bir farklılık olcak 🌸
Snowglobe Nehirgizen bizde bursadan gideceğiz inşllah Antalya ya. Ama şuan sadece konuşmalarda var fiili olarak Bi şey yapmadık. Son dakika ya kalacak herlade rezervasyon
Deniz19 3 yaşında kızım ve tatile çok ihtiyacımız var bir sene çalışmanın üstüne ama geçen sene kızım hiç durmadı küçük olduğu için mi bilmiyorum fiyatlar desen ucuk ama gitmeyi çok istiyoruz ve rahat edeceğimiz bir yer arıyoruz tavsiyelere açığız 🥰
Ayse_gokce Sense 10 mayısta İzmir Alaçatı ve Çeşme yapacağız kızım 1 yaşına girmiş olacak inş Alaçatı molino otelde kalacağız
Yigidocummm Ağustos da 18aylik oglumla side ye gidicez, fiyatlar o kdr ucmus ki ultra hersey dahillere bakmaya yeltenemedik bile 😔 club side yi ayarladık iglum arabada yarım saat durmaz umarim güzel geçer
Neraops Sense Manavgat ueni bir otel açılacak eşim pasta şefi bu sene belki oraya gideriz bide inşallah antalyaya taşıyacağız
Nehirgizen Nesizade hiç belli olmuyor o maalesef ama Yine de gece çıkarız yola gündüz çekilmiyor sıcakta zaten yol öneriniz için teşekkür ederim ☺️