busra37 Fatmauslu olsun olsun ☺️ benim kızda 4ay 3günlük 7kilo800gr. Bana fazla feliyodu sizinkini duyunca az geldi 😃 doğum kilosıda 3450
Fatmauslu busra37 biz memeyi seviyoruz cnm ne zman isterse veriyorum birde evde ikimize oğlumla devamlı hasır nesiriz başta bende almıyor bu çocuk diye çok kafaya taktım sütüm inmedi sarılıktan hastaneye yattık simdi şükür topladı kendini baya hemde gören tosuncuk diyor 😀
DuruNisa SelimSongur 2 gün sonra 4 aylık olacak kızım 2600 gr doğdu şimdi 6680 gr 62 cm dr gayet iyi dedi
ilkgoz_agrim Kızlar halinize sukredin bnm kızım 5bucuk kiloda hergoren kilo almadı sen kilo aldın kızına bakmiyosun diye fırça atiyolar biktim bu insanlardan
canVEannesi busra37 anne sütü tek memeyle bu halde diğeri sönmüş bir balon gibi kaldı emmedi ucu yok diye😂
canVEannesi Valla maşallah sağlıklı olsun o ayrı da fazla kilo da iyi değil kollarımda güç kalmadı bel boyun sırtdesen iptal sürekli kucaktayız çünkü atak mıdır diş midir anlayamadım karmaşık bir durumda var bitiriyo🤦🏼♀️😂