Ebruky canım kesinlikle madecassol krem kullan benimkiler yarık yarıktı alt deri gözüküyordu resmen ilk 1 ay lansinoh kullandım ha geçti ha geçecek diye gram faydası olmadı birgün doktora gittiğimde söyledim o gün gitmeseymişim emziremezmişim bile enfeksiyon kapmış göğüslerim hemen bi antibiyotik ve madecassol krem verildi her emzirmeden sonra sürdüm mümkün olduğunca hava almasını sağla açıl bırak yada göğüs kalkanı tak hemen..Emzireceğin zamanda pamuğu suyla ıslat sil inan bana 1 haftada tamamen geçecek dua edeceksin hem uygun hem yarayı tamamen iyileştirdi kızım 2 aylık 1 aydır emzirmenin olağanüstü güzelliğini yaşıyorum Rabbim yardımcın oksun dene mutlaka 🤲