Canım bende de önce çatladı sonra o çatlak baya büyüdü içinin kırmızısıyla yaşıyorum şuan 2 aylığız. Hangi ilacı kullandıysam olmadı tepine tepine hüngür hüngür ağlaya ağkaya emziriyodum yavrumu. Lansinoh falan deneme bile bemce çok boş bi krem. Zeytnyağı balmumu iyi geldi bana daha yeni çaresini bulabildim o kdr deneme yanılmadan sonra Dikkat et daha fazla büyümeden çaresini bul yoksa inan mahvoluyosun