Nisacix hmm uyaniyo yazınca ben gözünü açıp bildiğin uyaniyo diye düşündüm gözleri kapalı ise rüya ogunu olur
Ben aslında 7 aylık kestim gece beslenmesini benim kızımda 11 aylık şu anda birkaç gündür oda gece acikiyo ilk gece birşey vermedim 2 saat uyudu uyandı en sonunda verdim rahatça uyudu dünde verdim uyanmadan uyudu acaba bu aylarda ekstra acikiyo mu diye dusundum belki sizinkide öyledir bu ayda ondan kesemiyosunuzdur