Merhaba, bununla ilgili ben de post açmıştım. 14 aylık bebeğim. 2 kere uyansa yine belki tamam derdim ama bizimki 6483639 kere uyanabiliyor. Sanırım tam kararlı olup kesmek lazım ama bunu yaparken de aradaki bağı zedelememek için sürekli onunla konuşmak durumu anlatmak gerek.
Ben tamamen kesmeden önce azaltmaya karar verdim. Her uyandığında meme vermiyorum yani. Pış pış ile kucağımda uyutmaya çalışıyorum. Bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Eğer uyuyalı az olmuşsa genelde direniyorum meme vermeden uyutmaya. Ama sabaha karşı erken saatlerde acıkmış olabilir diye emziriyorum. Böyle böyle azalır ve biter umarım gece olayı.