Baakpnr- bizde baştan beri mama ile beslendik,aşırı kusan bşr bebekti şuan 6aylıpı ek gıdaya geötik ve şükğrler olsun bitti kusmalar,bende sma ile basladım hiç doyurmadı,aptamil gazdan kıvrandırdı,humana kabız yaptı ,en son hipp combiotic iyi geldi,ama yinede kusmalar azalmadı inanılmaz kusardı inanılmaz,doktorlara götürdüm ultrasondan tutun bütün kan değerlerine baktırdım(doktor kilo alımı iyi kesilir zamanla desede çok pimpirikli bir ebeveyniz)hiç birşey çıkmadı çok şükür,nezamanki ek gıda başladık azaldı ve artık bitti,size tavsiyem sabredin mamayla alakalı bi durum değil bebek reflüsü vardır ve zamanla geçer,önemli olan kilo kaybı olmaması