Baakpnr- benimde ilk bebeğim , aynı kusmayı iştahsızlığın zirvesini yaşadım diyebilirim , sendrom mu diye düşünmedim değil, reflü olduğu için dikkat ettim benimki 3 saatte 120 içerdi, ama 60 ı zor içer oldu, altta yatan sebep rota virüsü çıktı aşırı kusuyordu ama ishal de değildi, mamayı değiştirmedim virüsü atlatmak için beslenmesi gerekiyordu biberonu almadı ,içmek istemedi zorla şiringayla ağzına sıktım, o kustu ben sıktım bu böyle 15 gün devam etti ama şuan iştahı açıldı , sebebimi zinco şuraba bağlıyorum 15 gündür zincoyu 2 bucuk ml veriyorum doktor tavsiyesıyle seninde aklında bulunsun