Zynpmom aynı durumdayız , aynı apartmandayız mecburiyetlerden, bizim ki sadece ben giderken ağlıyor sonra hemen oyuncaklarla oynuyormuş, gün içinde başka birşey yok bi de geçe ağlaması yatağına yatmak istememesi şimdi yanımda yatıyor mışıl mışıl uyuyor koku yu duymak istiyor , ayrılık kaygısı mı anlayamıyorum