cideee07 kendi evinizde bakma şansı varsa sizin evinizde baksın. Kendi düzenini arıyor olabilir çocuk. Ben bakıcı konusunda epey tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Büyük kızıma 2 sene bakıcı baktı şimdi küçüğe bakıyor. Üçü de farklı kişilerdi tayinci olduğumuz için ama her zaman kendi evimde baktırdım, hem güvenlik açısından(kamera var) hem de çocuğun düzenini bozmamak adına. Ev onun güvenli alanı çünkü. Bildiği yer, yatağı, oyuncakları, eşyaları var. Siz gitseniz bile o evde kalıyor ve biliyor ki siz de o eve döneceksiniz.