happy___ Divrimmm58 hiç korkmayın dediğim gibi bugün öğlen 12 de oldu . Bir kere çok ağladı . Onun haricinde şu anlık sadece biz çok korkuyoruz annesi babası olarak yoksa bebeğimiz şu an iyi. Sadece yapışır diye endişeleniyorum ona da bardak koyduk şu an çiş yapınca değiştriyoruz hemen . Bir de bir annemizin yorumu ile kilotlu çorabın on kısmını kestim az önce . Onu giydirdim bez dışarda kaldı . Bugün onu giydiririm . Belki size de kolaylık olur . İnşallah çok güzel geçer sünnetleriniz🙏🌸