3.5 aylıkken olduk bizde şu an 7 aylık. Bize de fitil ve bı krem verdi masaj yapacakmış dibe doğru ilk zamanlar sadece elimi bile değmeden sürup kapatiyordum karton bardak ikiye kestik bir numara büyük bezle kullandık 1 hafta da iyileşti hatta dikişin biri geçenlerde düştü. Biraz çekiyorsunuz ama rahatliyorsunuz. Bu arada fitili ıslatıp koyuyordum yoksa acıtıyor. Hayırlı olsun 🙋