Fidoss 50 santimden yüksekse daha çok sıkıntı diyorlar beşiğin içinde yorgan fakan varsa düşmesini azaltmıştir birde benim kızımda çok düşüyor internette baktım ilk dustugunde korkudan oluyormuş kusma normal diyordu 24 takip gerekli ben acile gittiğimde eve gönderiyorlar di takip et diye geçmiş olsun tekrardan vicdan azabı çekme daha aynısı 2 gün önce yaşadım besikten düştü Allah korur merak etme sen