Fidoss Bebeğim 8 aylık tavana asılan salıncak koptu ve düştü öğlen saat 12 de düştü yani 9 saat önce salıncakta uyudu beşiğini hazırlamak için odasına gittim gürültü sesiyle odaya girdğimde muhtemeln yüz üstü düşmüştü yüz üstü yerde yatıyodu hemen kucakladım ama 2-3 defa fışkırarak kustu acile götürdüm tomografide bişey çıkmadı 24 saat dikkat edin dedi ama kusması beni çok korkutuyor düşmeden 1 saat önce mama içmişti 10 dakika öncede bikaç kaşık sütlaç yemişti böyle bi durum yaşayan var mı
Emel38 Fidoss 24 saat takipte kalin kusma devam ederse Dr gidersiniz.bizimkide çok düşüyor Dr öyle demişti..
Aybersa Fidoss canım bir halsizlik vs var mı hareketleri nasıl😟 Çok geçmiş olsun ,bu arada nasıl kopmuş yahu ,biz de aşmayı dusunuyorduk çok korktum şimdi😟😟😟
Fidoss Aybersa Aybersa hareketleri herşeyi normal gülmesi atılması gereğinden fazla uyumuyor yemesi normal kusma devam etmiyor ama o an kusunca çok korktum uzun bir süre bu şoku atlatamam tabi size kurun veya kurmayın diyemem ama biz bu eve taşınarak geldik ve hazır çakılı dubel vida vardı tavanda önce oturanlar sıkıntı yaşamadık deyince bizde oraya astık ama düştğünde farkettik ki çok kalın bir vida ve dubel vidanın içine tam oturmamış yani salıncak kaynaklı bir sorun değil önceden çakılan dubel kaynaklı bir sorun yaşadıl
Aybersa Fidoss çok şükür o zaman , henüz üst midede olduğu için kusmustur , hareketleri normalse🤲 Allah beterinden korusun
Gmze1998 Fidoss 50 santimden yüksekse daha çok sıkıntı diyorlar beşiğin içinde yorgan fakan varsa düşmesini azaltmıştir birde benim kızımda çok düşüyor internette baktım ilk dustugunde korkudan oluyormuş kusma normal diyordu 24 takip gerekli ben acile gittiğimde eve gönderiyorlar di takip et diye geçmiş olsun tekrardan vicdan azabı çekme daha aynısı 2 gün önce yaşadım besikten düştü Allah korur merak etme sen
Periguner29 Tomografi çekildikten sonra mı kustu ? Birde fışkırır tarzda mı kustu bebeğinizin keyfi nasıl ?
Fidoss Periguner29 yok düştüğü an ve on dakila sonra kustu tomografiden sonra kusmadı genel durumj hali şu anda iyi
Ssssraa Çok geçmiş olsun, yavrum nasıl korkmuştur uykuda düştüyse… takipte kalın, her zaman tomografi net sonuç vermez.
Nesli06 Fidoss benim kzımda bugün aynı şekilde salıncaktan düştü😥 ama yan vaziyette. Allahtan balkonda yerlerde çim halı vardı yoksa direkt zemine düşerdi Allah korusun. Çok ağladı yavrum😥 çok geçmiş olsun sizede
Periguner29 Ozaman çokta korkmanıza gerek yok çoğu zaman bebeklere tomografi bile çekilmeyip acilde gözlem altında tutuluyor ama sizde kusma olduğu için çekilmiştir direk . Siz takipte kalın gece uykusuna geçse bile 2 saatte bir kontrol etmenizde fayda var çok geçmiş olsun tekrar yaşanmaz inşallah ☺️( Bu arada sağlıkçıyım )
Fidoss Periguner29 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız öyle yapıyorum iki saatte bir uyandırıp on dakika oyalayıp durumuna bakıp tekrar uyutuyorum