Fztasli Minamom aşıdan sonra huzursuzlandı mı bebeğiniz bizimki sabahtan beri huzursuz huysuz uykusuz, emmiyor aglıyor
Fztasli Minamom 37.7 oldu en çok sonra indi. Ama gece boyu uyumadı agladı durdu. Bugun iyileşir inşallah bebeler. Tam atak haftası galiba Bi de onun huysuzlugu var. Sizin dogum tarihi ne
Ecelila Benimki 38.7 yi gördü dün yaptırdık hala hafif ateşi var dün gece fitil verdim sabahı sabah ettik en soru bu asiydi😢😣
Minamom Ecelila Off bizde çok fena durumdayız sabaha kadar başındayım inşallah daha fazla yükselmez bende fitil verdim simdi
ymn Minamom bizde ateş yapmadı canım .banyo konusunda da herhangi bir kısıtlama yapmamıştık.ama eğer a ateş olursa calpol şurup daha fazla olursa fitil kullanım diyorlar.🌸
Ecelila Minamom seninki kaça yükseldi sakin uyuma bi anda yukseliyo sırtı ensesi boynu yanıyo kompresde yap
Zeynep2304 Üç gün yıkama dediler yıkamadım sadece altıncı ay aşısında ertesi gün yıkayabilirsin dediler yıkadım
Minamom Ecelila sabahı ettik. Bir yükseldi bir düştü ıslak bezle her yerini sildim sabaha kadar 38.4 ü gördüm en Son
Ecelila Minamom ah yavrum bizde ole olduk bugün akşamüstüne kadar bizimkide öyleydi ama bu gece rahat yatti çıkmadı ateşi seninki de ınsallah cikmaz en zoru bu aydı menenjit aşıları da çok ateş yapiyomus napıcaz bilmiyorum
Burcugkmn19 Minamom canım bnde 4. Ay asısını oldum dun bır gun banyo yaptırma dedı ates yapmadı bızde cok sukur