Minamom Merhaba kızlar bugün 4.ay aşılarımızı olduk. Ama ben sormayı unuttum yıkamamda bir sakınca var mı ? Sizler yikadiniz mi ? Bir de ateş falan yaptımı?
Palestinianbride Minamom Ben hiçbir aşıda yıka desinler demesinler yıkamadım ağrısı olabilir olmayabilir söyleyemezki garip:) altını bile değiştirirken hassas davrandım biz 7.5 aylığız 6.ay aşısı dahil aşılar bizde ateş yapmadı umarım sizinde yapmaz♡
Asafeymeninannesi Minamom İlk ay aşısında yıkama dediler onun dışında bu konu hakkında bilgi sunmadılar Ama ben 3 güne kadar da yıkamadım ☺️
Ylmzkbra06 Minamom 2. Ay aşısında verem asidi olduğu ici n 3 gün yıkama dedi hemşire. Ama 4. Ay aşısında 1 gün sonra yıkabilirsin demisti bana.
Fztasli Minamom biz de bugun olduk 4. Ay aşımızı, genelde ateş yapmaz ama yine de dikkatli olun dedi hemşire. Yıkanma konusunda da sorun yok.
Minamom Palestinianbride yikaninca çok rahat uyuyor oyle alıştı o yüzden sordum. İnşallah yapmaz canim💚
Palestinianbride Minamom anladım :( aşıya gitmeden yaptırın sizde banyo saati ne zaman bilmiyorum ama :(
Minamom Palestinianbride düşünemedim aslında öyle yapabilirdim aşının stresinden unuttum bir dahakine öyle yapayım teşekkür ederim
didemyagmur Bizde yaptırdık ama yapılan yerde sertlik oluştu ovalasamda geçmiyor normalmi birazda kızarık