Dolunayondort bak çok güzel bir konuya değindin. İlk bebeğin kız mı erkek mi, emiyormu sadece mama mı yiyor, kız bebekler daha naif olurlar. Sesleri, hareketleri, duruşları hep daha naiftir. Erkek çocuklar daha kaslı ve güçlü, hareketleri daha sert ve kırıcı olabiliyor. Erkek çocuğunda sessizi , sakini var, kız çocuğunda sessizi sakini veya yaramazı var. O yüzden sen bebeğini dinle. Senin bebeğin belki sakin sessiz ve naif olucak kim bilir? Benimki şahsen öyle olmadı ama yapacak birşey de yok onun annesi benim ve ben bakıyorum. Yaramazlığı kimseyi alakadar etmez. 1.5 senede 1 gün bakmışlığı yok kimsenin. Sen anneliğinin tadını çıkar.