Dolunayondort "aaaa sen bi de şunu şunu gör, bunlar daha iyi günlerin"ciler gelmiş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ nefretlik bu tipler. Bence en zor dönem ilk üç ay. Dilinden anlamıyorsun, daha tanımıyorsun, neden ağlıyor bilemiyorsun uykusuzluğa anneliğe gün içinde belli bir tempoya ayak uydurmaya çalışıyorsun.. ama sonra alışıyorsun. İlk üç aydan sonra bebeğin büyüdü sanki. Aguluyor gülüyor neden ağladığını anlar hale geliyorsun artık. O sinyali alıyorsun. Hareketleri mi yavaşladı? Demek ki uykusu geldi. Bunu anlayabiliyorsun. Ayaklarını karnına mı çekiyor demek ki gazı var diyebiliyorsun. Ama başta böyle değildi, neden ağlıyo, neden ıkınıp sıkınıyo der kaygılanırdım. Şimdi daha kolay, her şeye alıştım. Bemce zor günler yaşandı ve bitti ilerde daha aydınlık, daha güzel günler var. Bir an önce bana sarılarak uyuyacağı günleri bekliyorum 🌸