Sabah aşıyı eczaneye sipariş verdim yarın olacağız. Bugün itibari ile 1 doz bexsero 1 doz nimenrix 1.186 lira ödedik. Ne diyeyim Allah cebimize güç versin. Neye nasıl yetişeceğiz bilmiyorum. Sağlığı para ilke almaya çalışıyoruz. Peki alamayanlar ? Aklım onlarda kalıyor. Bu aşılar acilen aşı programına alınmalı. En azından biri bari alınsın. Herkes sağlıktan yararlansın.