İki asi için bugün tam olarak ,1090 TL ödedik. Söyleyecek birşey bulamıyorum çoğu ailenin yaptiramadigina da eminim. Ve aklıma hep sma hastası yavrularimiz geldi yine, hayatta kalabilmek adına ilaca,ilaca ulaşabilmek içinde paraya ihtiyaç duyan 🙇🏽♀️ içim içimi yiyor neler söylemek istiyorum ama faydası yok susup dua edebiliyoruz sadece 🤲