Aselin_nannesi20 Busrabsr elma armut seftali Muz verebilirsin ama kabız olabilir olgunlaşma durumuna dikkat etmelisin sonra bunları karıştır yogurt la yada sade mevsime özgü meyveler yazın kayısı şeftali falan verirsin öle yani canım
Aselin_nannesi20 Aselin_nannesi20 benim kızımda 4 aylık ek gıdaya başlıycaz ben sürekli araştırma içerisindeyim
Nursena0606 Busrabsr lütfen ek gıda zamanını bekleyin ve doğru besinlerle başlayın. 1 yaş öncesi bebeğinize verilmemesi gereken bir besini 4. Ayda neden veriyorsunuz? Ne aceleniz var?
Busrabsr Nursena0606 tabiki dogru besinlerle basliycam bal kabagi aldim buzlugu doldurdum sebzeler le basliycam ama bu oylesine tadsin diye vermistim bikere mahsus
Nursena0606 Busrabsr olsun vermeyin. Alerjik reaksiyonların tedavisi de zor. Yazık bebişlere alerji diyip geçmeyin.
Zlm Busrabsr sebzeleri buzluktan vermeyin taze şekilde hangi mevsimdeyse o mevsime uygun olanı verim diyolar
Busrabsr Nursena0606 aynn cok aci cekiyorlar bagirsak agrisi yapiyormus zaten aleeji ama ben cilekden birsey olmz diye verdim oda baya huzursuz yapti😪
Selin_C Busrabsr Çilek alerjik bir meyve 1 yaş öncesi verilmemeli. Ayrıca 4 buçuk ay ek gıda için de erken. Zaten ek gıdaya başladıysanız da sebzelerle ve yoğurtla başlamalısınız tatlı meyveler ya da suyunu vermeniz besin reddine sebep olur.
Zlm Busrabsr ben sorduğumda kziim 7 aylıktı erken demişlerdi bana hatta geçen sordum doktor bunlar tarla değil mayısı bekle dedi
Traveler_Mom Busrabsr Çilek alerjik bir meyve 2 yaşından sonra verilmeli. Bir de sizinki baya küçük vermeyin