Haticedgn Aselin_nannesi20 Biz bugün 5 aylık olduk doktorum sütün varsa bekle 6.ayı dedi bana da erken gibi geldi
Aselin_nannesi20 Haticedgn dediğim gibi doktorumuz başlıyabilirsin dedi bakalım demiycem ama istemese zorlamıycam
Haticedgn yusufmertmom Bana da aynısını dedi benim oğluş da maşşalllah hevesli gibi duruyor yemek yerken artık kucağıma alıyorum ufak ufak tattırıyorum ama baya az yani
yusufmertmom Haticedgn benimkinde de o hevesten var ya 😂 ama ben vermiyorum pek bişey bekleyim dedim bari
dolunaymomsss ElifB08 hayır kilodan değil genel gelişimi 3. Aydan beridir kendi oturması alt iki dişin şişmesi ağız salyasinin artması kendini döndürme yeei geldiğinde konuşma vs. Vs. Bunlar 3 aylık bebeğe erken olduğu için doktorumuz gelişimi önde başlayalım yavaş yavaş tadimlara dedi
dolunaymomsss ElifB08 kilosu da geçen ay 7 kiloydu şuan 4 ay 21 günlüğüz henüz muayenemiz olmadı daha var 🥰
Aselin_nannesi20 dolunaymomsss Cigdemdoganselam anladım benim kızım beni emiyor sadece ama doktor başlıyabilirsin dedi günd wiki ttalo kaşıgı
aslansmomm Aselin_nannesi20 4 ay çok erken değil mi ya, bir de emiyorsa sadece bence hiç gerek yok. Anne sütünü bidaha alamayacak ama bu besinleri hayatı boyunca yiyecek neden bu acele hadi mama alsa tamam da🤷🏻♀️
YeniAnneIstanbul aslansmomm ek gida baslama sureci mama veya anne suttuyle alakasi yok. Eskiden 6.aydan baslaniyordu standart olarak ama yeni arastirmalara gore 4.aydan itibaren baslayabiliyorsun eger dr.onayliyorsa. Tabi BLW yapmak istersen mecburen 6.aya kadar beklemelisin ama klasik pure metodu icin 4.aydan itibaren baslamak sorun degil.
YeniAnneIstanbul Aselin_nannesi20 ben tam yumurta ve brokoli vermistim. Sebzeyle baslamaniz en guzeli olur sonrada yogurt ve en son meyveler 😊
Mihrimahim16 Direk meyve ile başladım avakado muz şeftali armut elma Yumurta sarısı labne 😂 yoğurt kefir bugün patates verdim ….
Teachrr Aselin_nannesi20 canım doktorun demiş ama 4. Ay çok erken ek gıda için . Meme reddi yaşayabilirsin . 6. Aya girince bebekler ağızlarını bile açıyolar yemek yemek için ama 6. Aydan önce istekli olmuyolar . Heyecanlıydım bende hemen başlamak istiyosum ama 6. Ayda birden değişti bebeğim ve çok rahat oldu . Hiç gerek yokmuş erken başlamaya . Erken başlamak yemekten soğumasına bile yol açabilirmiş
ElifB08 dolunaymomsss bende de aynıları var çocuğum 4. aya kadar döndü rahat oturuyor salyası erken başladı agu agıı daha farklı sesler çıkarıyor, birde 2 aydan beri dimdik ayakta duruyor destek vermesem bi 5 dk durup öyle düşüyor 😅 ben her bebek böyle zannediyordum 🥲
ElifB08 dolunaymomsss benim oğlumda 3 aylıkken 7 kiloydu her ay 1 kilo alıyor. Şimdi 4 aylık 8 olmuştur muhtemelen aynı mı bebeklerimiz ☺️
Ohaezgi Aselin_nannesi20 bende 4.5 aylıkken başlamıştım. İlk önce yoğurt verdim, ardından patates havuç kabak balkabağı verdim. Sonra hepsini karıştırıp koyu kıvamlı püre yaptım içine soğan sarımsak et suyu koydum öyle öyle artırdım sonra meyvelere geçtim
BuseBlt Aselin_nannesi20 ben önce sebze, sonra yoğurt en son meyve vermeyi düşünüyorum bizde yeni 4 ay olduk, bakalım kontrolde doktor ne söyleyecek. Bir yerde okumuştum önce meyve verilirse tatlı vs olduğu için daha sonra sebzeyi istemeyebilir diye
bebishmom Aselin_nannesi20 ben üç gün kuralı ile önce sebzeleri, sonra yoğurdu, sonra kahvaltılıkları, sonra tahıl grubunu,en son da meyveleri tatttırmıştım. 180. Gününü doldurmasını beklemiştim