Ben çok kaşık biberonla verdim. Ama çok aşırı zahmetli bir şey. Doğduğunda emmesi azdı. Kilosu da. Sürekli sağıp veriyordum meme reddi olmasın diye de biberon kaşıkla vermeye çalıştım genelde. Mama takviyesini de aynı şekilde. Ama sonra pes ettim. Yani gece falan çok zor oluyor. Biberon veriyorum şimdi 4 ay olcak çok şükür emmesinde bir sorun yok. Güçlendi. Gece öğünü mama veriyorum onu da biberonla.