Sulee_ Kaşıkla içirince yarısı yere, yarısı ağıza gidiyor demişti burda bi annemiz. Bu şekilde zor, zahmetli ve uzun sürüyormuş doyması. Bir de benim oğlum gibi sabırsızsa çocuğunuz epey zorlanırsınız kaşık işiyle. Ama öteki türlü de meme reddini daha çok yapar binerona alışır bu sefer sizi hiç emmez