Mel93 aynı şeyleri yaşadım ve artık sağım makinesi görünce ağlıyordum. Mochi aldım sağım onunla az yaptım. Adaçayı içtim ara sıra. Ve lahanayı yıkayıp buz dolabinda bekletip emzirme ve ya sağım sonrası göğsüme sarıp beklettim 5-10 dk ısınınca attım. Bunlar çözüm olmasa da rahatlattı. Tazyik problemi çok yaşıyordum şimdi azaldı eskiye nazaran.