Kızlar kac kere cerraha gittim sürekli mastit oluyorum En son ultrasonla bakıldı mastit yok dendi ama benim göğüslerim sürekli şişiyor bir taraf topak topak oluyor ezmeye çalışıyorum açılmıyor bebeğimi ters emzirme yaptıktan sonra rahatlıyorum sürekli kısır döngü şeklinde ilerliyorum en son doktor bebeğin az çekiyordur sütü o yüzden sağım yapman lazım dedi ben sürekli yapıyorum ama bence oda süt üretimini artırıyor ayrıca bebeğim kilo alımı ilerde yani az emdiğini düşünmüyorum genetik olarak sütümün fazla ve yağlı olduğunu söyledi doktor çünkü annem de bu şekilde ablama emzirmemiş şimdi sizden ricam sütü azaltan besinler var mı bildiğiniz ya da sütü şu besinler artırır bunları yeme dediğiniz besinler var mı