Toprak-hira59 Birkullanici 2.3 tavada altı kısık ayarda pisiriyorum birde kapak kapatiyorum kiymasida pissin buhari ile diye hamuruda baya ince olması gerekiyor
Tugba19_ Peekaboo ısı fırına göre değişir ama 150-180 arası yapabilirsiniz fırınınıza göre bakıp pişme hızına göre ayarlayabilirsiniz. Fırına koyup kapağı kapatıyorum bi seferde 3-4 tane lahmacun pişiriyorum zeminde pişirince aynı dışarda yediğimiz taşfırın lahmacunlar gibi oluyo
Mylifemylife Canım ben her zaman yapıyorum. Normalde biz fırına göndeririz ama olmadığı zaman hemen evde yaparım. Tavada 6 7 dakika ortalama pişiriyorum altı kiziranca ızgara ayarında ısıttigim fırına 3 dakika bırakıyorum üzeride pişiyor 👌🤤🤤
1ana1bebe Birkullanici esfaneee oluyor, ince ince ac kapakli tabada kisik ateste pisir kac dk bilmiyorum ama alti istedigin gibi olunca al süper oluyorr
Birkullanici 1ana1bebe şimdi attım bitane oruçsuzum zati bakim güzel olursa tavada yaparım olmazsa arkadaşın dediği gibi üstünü de fırında kızartırım ama oda baya zahmetli inşallah güzle olur bmyle
Mylifemylife Birkullanici inan hiç zahmetli değil Hamsi tavan varsa tavanın ikisini de ayrı ayrı Ocak yerine koy altlarını aç ikiser ikişer pissin. Hem cabuk oluyor bir yandan da fırın hazır olsun at at çıkar 🤗
Birkullanici Mylifemylife Ya şimdi tavada yaptım da kıyması pişti güzelde oldu ama çok kuruldu ya bir de altı böyle kahverengimsi yanık olmadı
Deniz344 Birkullanici ayy ben pizza tavasinda yapiyorum alti tam dediginiz gibi oliyor ve co mguzl pişiyor
Mylifemylife Birkullanici ben tavada hafif kısık ateşte pişiriyorum canım kızarıyor altı. Birde çıkarır çıkarmaz hemen temiz bir sofra bezinin arasına koyman lazım 😊
1ana1bebe Birkullanici acaba hamurumu kalin oldu, benimki oyle siyah siyah olmustu çünkü tavada kapakla pisirdim hic firinlada uğraşmadan
Birkullanici Mylifemylife ay canım bide tavanın kapağı aşırı nemleniyor sular lahmacuna damlıyor bi bez koysam yünede pişermi😅
Mylifemylife Birkullanici neden kapak koyuyorsun ki 😁🤷 ben kapaksız pişiriyorum 😳🙄fırında pisireceksen dediğim gibi kapağa gerek yok x😁
Mylifemylife Birkullanici anladım zaten işte diyorum ya altını tavada pişirip üstü için fırına da atacaksan ayriyeten kapağa gerek yok tavaya. Ama fırına atmadan sadece tavada pisireceksen tavanın kapağını kapat. Ben hiç denemedim ama öyle. Önce tavada altını pişirip sonra firnia sürdüm 3 dakika
Birkullanici Mylifemylife bacım benim mutfakta fırın yeri yok bende boş odaya attım fırını şimdi hamileyim git gel yaparsam belim kopar ,tavada yaptım içi iyi pişti 😊 beğendim de ilte su problemi😀