Kafam benimki 35 gün hastanede kaldı. Düzeltilmiş yaşına bakıyoruz, doğması gereken güne geldiğinde 2500 gramdı. Şu an düzeltilmiş 3 ay 23 günlük ve 5400 gram. Yani kilolu olmadığı bir gerçek ama doktor normal diyor. Bana sizinki de normal geldi o yüzden. Çocuğun kendi biyolojisini fizyolojisini tamamlamasını bekleyin, her bebeğim gelişimi farklı olur dedi bana.