2603 ilk doğumu çok normaldi sezaryen randevumu aldım, kuaföre gidip fön çektirdim arabada şarkı söyleye söyleye doğuma gittik ailecek. 15 dakikaya ameliyathanede, yarım saate odamdaydım.
İkinci de öule olur sandım, babamla benim 34.haftamda tatile gideceklerdi gidin tabi dedim, daha doğuma 6 hafta var. 35+1de sancılandım doktorum erken sancılar dedi hiç bir doğum emaresi yok nat doğum sancılarımı görmüyor bile. Hemşireler canınız tatlı sanırım biraz filan diyor, yok diyorum ben normalde kaplan gibiyim ama bu sancı normal değil. Eve gönderdiler dinlen dediler. Akşama kadar bekledim hatta evde misafir var ama ben diğer odada yatıp sancı ölçüyorum. Gece 11 dedim ben dayanamıyorum doktor hastaneye geç aklında kalmasın dedi, bir erkek arkadaşımı çağırdım o beni hastaneye götürdü nstye filan bağladılar. Çocuk da yanımda herkes kocam sanıyor tabii sürekli açıklama yapıyoruz. Nstde hala sancı çıkmıyor. Sancıyı hafifletmek için Bi iğne yaptılar daha da arttı. Doktor apar topar geldi ve apar topar ameliyathanede girdim. Arkadaş gitti, gece oğlumun yanında kaldı kocamı gönderdi yanıma. Tümden uyuttular uyandığımda ipekkızım yoğun bakımdaydı, annemler 11 gibi geldiler, gece mesaj atmıştım. Benim kız içerde kakasını bile yapmış ama 3 farklı nst cihazı ölçemedi sancılarımı hala muamma😁 kızım da bir gece kaldı zaten yoğun bakımda sonra geldi yanıma❤️