2603 benim ilk oglumda suyumu doktor patlatmıstı hastaneye sancıyla gittim sonra pek fazla birşey hissetmedim prenses doğumla oğlumu kucağima aldım.
2 oglumda sanciyla hastaneye gitmiştim merdivenlerin onundeydik bardaktan bosalircasına hızlica pacalarimdan sicak su döküldü ,önümde 2 amca bana bakıyodu yanimdada kayınvalidem vardı ne oldu kızım dedi yenge suyum patladı, yerimde oyle sabit kaldım ama bir utaniyorum birde sırt ağrsıyla sancı çekiyorum tekerlekli sandelye getirdiler direk doğumhaneye aldılar. Çok gecmedi oğlumu kucağima aldım .
3 .kızımda 40 haftaliktı doktor gel dedi kontrole, kontrole gittik . Dedi sen hazirlikli gelmişsin suni sancı verelim ,kaydıni yap geçin . size yardımcı olucaklar . Odaya gectim suni sancı verdiler ben geziniyorum etrafta , egzersiz yapıyorum 2, 3 saat gecti az az sancı gelmeye başladı doktorum geldi suyumu patladı sancı artmaya devam ediyo , bebegı alalım dedi sen iķin dedi hersey guzel gitti ama bebek aşağiya inmedi doktor demesinimi kordon dolanmiş . Sezeryanla alıcaz beni ağlama tutu ağlaya ağlaya ameliyata aldılar 2 dk geçmidi tontik kızimi gördüm yanağına kordon dolanmıştı sağlik durumu iyiydi çok şukur🤗