Bebegim_28 ben haritasız olan modelini aldım 2 ay once 3bindi. Haritalı al dedi burda da herkes ama fazla geldi. İyi ki haritasız almışım dedim sonra . Zaten bebeğimden dolayı tüm odaların kapıları sürekli kapalı. Haritalının tek özelliği yatak odasına git süpür demem. Diyebilmem için odanın kapısını gidip açmam gerekiyor zaten. O yüzden mantıksız geldi. Elimle götürüp koyuyorum. Sırf o ozellik için 3bin daha fazla vermek istememiştim. Aklınızda olsun diye yazdım😊 her gün çalıştırıyorum. Önceden temzlikle bas edemez 10 günde bi kadın cagırırdım. Şimdi ayda bi çagırıyorum. Yer tozlanmadıgı için yukardaki esyalarda nadir tozlanıyor yerden toz kalkmıyor cunku ve her gün deli gibi toz cıkıyormuş evden