Kızlar eşim saolsun evlilik yıldönümü hediyesi olarak bu robotu spariş vermiş.. Ben çok istedim ama çok para olunca(7 bin TL) emin olamadım.. Alıp da memnun olan iyi ki almışım yada keşke almasaydım diyen var mı. Videolarda benim süpürgem den daha çok pislik çıkartıyor gibi geldi